Crea-instuif 13 mei j.l.

Afgelopen week hadden we alweer de laatste crea-instuif van dit seizoen. Het was echt knutselweer! Terwijl het buiten regende, werden er binnen weer mooie creaties gemaakt. Dit keer een Mixed media plak-knip-scheur werk. 

 Omdat het de komende maanden hopelijk te mooi weer is om binnen te zitten knutselen, houden we een zomerstop. In sept/okt zijn we er weer. Houd de berichten van de Berchplaets in de gaten om niets te missen.   

 Vind je het leuk om als begeleider af en toe een woensdagmiddag te helpen of zoek je nog een maatschappelijke stageplek, mail ons dan: instuif@deberchplaets.nl